De vraag
De ondernemers uit de internationale tuinbouwsector hebben ons gevraagd mee te denken over de naamgeving en positionering van een nieuw samenwerkingsverband. De vraag naar totaaloplossingen in de tuinbouw groeit. Waar voorheen specialisten gevraagd werden voor een specifiek onderdeel, is er een verschuiving gaande die meer en meer vraagt om totaaloplossingen. Een vraag die alleen samen kwalitatief uitgevoerd kan worden. Al lange tijd werken de ondernemers samen en zagen zij dat door hun krachten te bundelen dit nog beter kan. Zij ontwikkelde een flexibel, maar duurzaam samenwerkingsverband. Deze vorm van samenwerking binnen het platform moet de betrokken partners meer en betere kansen en mogelijkheden bieden dan waar ze individueel toe in staat zijn. Daarnaast moet onderlinge (kennis)uitwisseling innovatie stimuleren, waardoor het platform kwalitatief aan de top staat. Dit mede doordat het belang van de klant samensmelt met het belang van een gezonde wereld.
Het doel: als één krachtig en sterk internationaal tuinbouwplatform samenwerken en kennis delen, met behoud van eigen identiteit en cultuur van de partners.
Het merk Atrium Agri is geboren.