Ga direct naar de inhoud.

Prominent

Telersvereniging Prominent bestaat in 2015 alweer twintig jaar. Reden voor een feestje uiteraard, maar Prominent wilde méér. Een blijvende herinnering, in de vorm van een dik, verrassend glossy magazine. Dat liet Arling zich geen twee keer zeggen. We hebben er meteen onze tanden in gezet.

Een impressie

Een glossy magazine

Het heeft wat voeten in de aarde gehad. Een joekel van een klus die meer dan een half jaar voorbereiding vergde. De creatieve breinen van Arling werkten op volle toeren en het ene na het andere idee voor originele artikelen werd bedacht. Van 'De juicy details van de telers' tot een 'Autotest met één van de Prominenttelers’, het is een magazine geworden dat vermaakt én informeert. Een project waar we trots op zijn en waarmee wij onze opdrachtgever uitstekend van dienst zijn geweest: Mariëlle van den Berg, Prominent: ‘Arling is een gerenommeerde naam op dit gebied; ze komen met originele ideeën en weten hoe ze de zaken moeten aanpakken.’

We zijn dan ook meer dan trots dat we dit prachtige magazine mochten ontwikkelen. Want dat is het geworden, een uitgave die niet zou misstaan in de schappen tussen de LINDA. en de Quote.

Heeft u ook interesse om een magazine uit te brengen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Lancering van het magazine

Donderdag 2 juli vond de lancering van het glossy magazine plaats. Een spannend, maar vooral geweldig moment waarop dit pareltje aan iedereen werd getoond. De feestelijke bijeenkomst in De Viersprong te ’s-Gravenzande werd bijgewoond door alle telers van Prominent, alsmede alle 400 relaties en partners die de afgelopen twintig jaar tot een succes hebben gemaakt.