Ga direct naar de inhoud.

Eimskip

Eimskip heeft Arling ingeschakeld om het personeelsuitje en -feest tot in de puntjes te mogen verzorgen. Op zaterdag 21 mei jongstleden vond 'Een daggie in Rotterdam' plaats. Voor de van oorsprong IJslandse rederij Eimskip hebben wij in september 2014 een inspirerende tweedaagse brainstormsessie georganiseerd in De Librije in Zwolle, een op en top verzorgde culinaire beleving.

Een impressie

Personeelsuitje en spetterend feest

Het personeel met partner werd ontvangen op het kantoor van Eimskip voor een lekker Rotterdams bakkie pleur waarna zij werden ingedeeld in teams. Na het ontvangst begon het avontuur richting de binnenstad van Rotterdam. Daar werd op verschillende locaties het spel 'Wie Is De Mol?' gespeeld. In de pauze van het spel konden de gasten 'ff een Brammetje halen' bij Bram la Dage, geheel op z'n Rotterdams en in thema!

Na afloop van het spel, werden de gasten met de bus teruggebracht naar Eimskip. Dit was voor gasten tot op het laatste moment een complete verrassing. De normaal gesproken 'saaie' en zakelijke bedrijfskantine was omgetoverd tot prachtige eventruimte compleet met discovloer, mooi meubilair en prachtige bloemdecoraties! De bedrijfskantine was niet meer te herkennen! 

De gasten werd een heerlijk walking dinner geserveerd met voor ieder wat wils! Tijdens het walking dinner werden de gasten vermaakt door het trio Roept U Maar! Bij dit muzikale trio kunnen de gasten letterlijk hun verzoeknummers naar de muzikanten roepen!

Na het walking dinner gingen de voetjes van de discovloer op de beats van de DJ! Na een avondje flink dansen en plezier, gingen de gasten vol energie weer naar huis. 

Seminar

Voor de brainstormsessie ontwikkelde Arling een uitgebreid voorstel met diverse mogelijkheden. De klant koos ervoor om de brainstormsessie in De Librije te houden. Vervolgens hebben wij het event van A tot Z georganiseerd, van draaiboek tot uitvoering. Op dinsdag 23 en woensdag 24 september 2014 reisden de directieleden van Eimskip Rotterdam af naar Zwolle. De klant heeft genoten van een culinaire beleving en tevens een heel vruchtbare brainstormsessie gehad met de directieleden.