Ga direct naar de inhoud.

De Winter Logistics

Jaarrond communicatie- en eventpartner. We adviseren op het gebied van de communicatiestrategie en voeren ook de gehele strategie uit, inclusief het organiseren van events voor klanten en personeel.

Een impressie

25-jarig jubileumevent personeel

Een fust bier, een pallet wijn en een schaal bitterballen en het feest kan beginnen. Toch? Nee, zo gemakkelijk heeft De Winter Logistics zich er niet van afgemaakt. De jarige logistiek dienstverlener uit Westland pakte op 1 april uit met een verrassend Oud & Nieuw feest. Eric en Marianne de Winter blikten samen met hun personeel terug op de afgelopen 25 jaar en proostten op de komende kwart eeuw. Wij mochten dit unieke event organiseren. Lees hier het complete artikel.

Nieuwe website én jubileumtrailer

Als vaste communicatiepartner in crime houden wij de conditie van De Winter Logistics nauwlettend in de gaten. In 2017 bestaat De Winter Logistics alweer 25 jaar en omdat je nooit te oud bent om de sprong te wagen, hebben zij dit bijzondere jubileum aangegrepen om de communicatie eens flink onder handen te nemen. Super trots zijn wij op De Winter Logistics, die de sprong met ons heeft gemaakt. We ontwikkelden een nieuwe website voor de jarige logistiek dienstverlener, maar dat is lang niet alles. Lees hier meer. 

Bedrijfsfeest en jubileum

Arling nam al twee keer een jubileumfeest voor De Winter Logistics voor haar rekening: zowel bij het 15-, 20 én 25-jarig bestaan. Aan de hand van een aansprekend concept is er een bijpassend decor en een invulling gezocht. Arling nam De Winter Logistics al het werk uit handen, van draaiboek, catering en entertainment tot en met de begeleiding op de dag zelf.

Relatie-event en seminar

Optimaal inspelen op klantenwensen begint met het goed in kaart brengen van die wensen. Daarom houdt De Winter Logistics eenmaal per jaar een strategische sessie met een aantal willekeurige klanten. Arling zorgt altijd voor een verrassende invulling van het programma en begeleidt de organisatie.

Huisstijl

De naam De Winter Transport sloot niet meer aan bij het dienstenpakket. Daarom ontwikkelde Arling de nieuwe naam De Winter Logistics, die werd vormgegeven in een eigentijdse huisstijl. Ook alle communicatie-items werden vernieuwd, van de brochure en de offertemap tot en met de personeelswervingscampagne en de website.

Strategie

De sierteeltlogistiek is flink in beweging. Door continu de dialoog te blijven zoeken met haar doelgroepen weet De Winter Logistics goed op die veranderingen in te spelen. Als communicatiepartner speelt Arling daarin een belangrijke rol. Samen met De Winter Logistics werken we gestructureerd aan een effectieve communicatiestrategie. Eén die past bij het marktleiderschap van De Winter Logistics.

Videoproducties

Om de nominatie van Marianne de Winter als Logistiek Manager van het Jaar kracht bij te zetten, ontwikkelde Arling een audiovisual. Bijzonder aan het filmpje was dat een dag van haar in beeld werd gebracht, en daarmee de breedte van haar activiteitenpakket.

Voor De Winter Logistics hebben wij ook een corporate story videoproductie gemaakt. In deze video wordt het verhaal van De Winter Logistics met prachtige beelden verteld. 

Bekijk de nominatievideo