Ga direct naar de inhoud.

Campagnes waar iedereen over praat

Eén keer opvallen is niet moeilijk. Maar continu onder de aandacht blijven van uw doelgroep vraagt meer: een consistentie campagne, een vernieuwende productintroductie of spraakmakende guerillastunt. Arling geeft een helder advies over de beste campagne. Eigenlijk omdat we uw communicatie altijd campagnematig aanpakken: met een scherpe visie op het imago dat u nastreeft voor uw eigen product of dienst.
Met een helder communicatieplan en een krachtig campagneconcept brengen wij uw bedrijf in beeld.

Een campagne als bindmiddel voor uw communicatie

Vanaf een helder communicatieplan en een aansprekend campagneconcept staan we voor u klaar. Om die campagne vervolgens effectief uit te rollen in alle middelen die er maar zijn. Want het is niet alleen maar de creatieve aanpak die het resultaat van uw campagne bepaalt, maar ook de inzet van het juiste medium op het juiste moment.

 


Arling geeft advies zodat u onder de aandacht blijft

Voor de complete (en efficiënte) uitwerking van uw campagne beschikken we over een netwerk aan partners, die bekend zijn met onze aanpak. Dat houdt de lijnen kort en de kosten laag. Arling onderzoekt en adviseerd de beste campagne om onder de aandacht te blijven met uw organisatie óf om een van uw andere doelstellingen te behalen. Vervolgens werken we het complete plan uit zodat u ook daar geen omkijken naar heeft. Bij het uitrollen van een campagne houden wij de touwtjes in handen. 

Een sparringpartner in de fase van marketingcommunicatie en strategie en een creatieve partner in de uitwerking. De samenwerking loopt altijd plezierig. Soms zijn ze eigenwijs. Dan heb ik daar wel eens een dubbel gevoel bij. Maar vaker blijkt het after-all toch goed te zijn geweest dat ze eigenwijs waren! André van den Berg - Wonen Wateringen

Wij hebben met veel plezier campagnes opgezet voor o.a.

Royal Brinkman

Op ons advies presenteert het bedrijf zich nu onder het internationaal beter aansprekende 'Royal Brinkman'. Arling begeleidde de gehele huisstijloperatie. Daarnaast organiseerden wij ook het 125-jarig event.

Meer over dit project

Cresco

Met een kleurrijke geschiedenis, die teruggaat tot 1958, is Cresco zonder twijfel dé smaakmaker van Westland. Dit familiebedrijf verzocht Arling een nieuwe huisstijl en logo te ontwikkelen, rekening houdend met de rijke familiegeschiedenis en de - vanaf de oprichting gekoesterde - kernwaarden. Lees verder om te zien hoe meer dan een halve eeuw familiegeschiedenis terugkomt in een nieuwe, moderne uitstraling.

Meer over dit project

Zentoo

Events hoeven niet grootschalig te zijn om een grote impact te hebben en een vertaling te zijn van de ambities en doelstellingen van een organisatie. Dat bewijs levert het event Zentoopia: een interactieve ontbijtsessie met toonaangevende beleidsbepalers uit de tuinbouwsector. Als de gevestigde orde niet meer bestaat en reputaties niet meer gelden, hoe wordt het speelveld dan verdeeld? Wat is een ieders rol? Hoe ziet het Utopia van de sierteeltsector er dan uit? Dapper, stoer en ambitieus van Zentoo om deze onderwerpen aan het licht te brengen. Daar houden we van bij Arling! Kleinschalig, maar met enorme diepgang en een overweldigend resultaat voor onze opdrachtgever Zentoo.

Meer over dit project

Wayland Developments

Op verzoek van Wayland Developments heeft Arling in zeer korte tijd een campagne ontwikkeld om telers attent te maken op de positieve kanten van het nieuwe glastuinbouwgebied Glasparel Zuidplaspolder. Lees verder om te zien hoe Arling Wayland Developments heeft geholpen om dit nieuwe glastuinbouwgebied flink onder de aandacht te brengen.

Meer over dit project

Biersteker

Een volledig energieneutraal bedrijfspand bouwen. Dat is wel aan Giel Biersteker, van Biersteker Dak- Gevel- en Bouwtechniek B.V. over te laten. Zo’n bijzonder pand verdiend ook een bijzondere communicatiecampagne die Arling voor Biersteker mocht bedenken. Lees je mee hoe wij de ‘Goede Morgen’ van Biersteker hebben uitgerold?

Meer over dit project

De Winter Logistics

Jaarrond communicatie- en eventpartner. We adviseren op het gebied van de communicatiestrategie en voeren ook de gehele strategie uit, inclusief het organiseren van events voor klanten en personeel.

Meer over dit project

VB Group

Voor VB Group zijn we jaarrond communicatie- en eventpartner. We geven advies op het gebied van de communicatiestrategie en ondersteunen VB Group in communicatie en het organiseren van events voor klanten en personeel.

Meer over dit project

Wonen Wateringen

Bij Wonen Wateringen is Arling sparringpartner in de marketing, communicatie en strategie. En tevens een creatieve partner in de uitwerking van communicatiezaken en events.

Meer over dit project

Linneweever

Vraag: Hoe kan Linneweever een nieuw spraakmakend merk lanceren in het Westland en omstreken? Antwoord: schakel Arling in voor een guerillacampagne. Van Italiaanse politieagenten tot het 's nachts bestickeren van alle Westlandse naamborden.

Meer over dit project

Van der Hoeven

Voor dit kassenbouwbedrijf uit Den Hoorn hebben we de gehele huisstijl ontworpen: van visitekaartjes tot een bedrijfsfolder, van een website tot een envelop.

Meer over dit project

Koornstra & Co

Maatschappelijk ondernemen is tegenwoordig niet meer weg te denken, ook voor Koornstra & Co niet. Tijdens de Ride for the Roses heeft Arling dit voor hen op ludieke wijze kenbaar gemaakt.

Meer over dit project

Gemeente Westland 10 jaar

Met 'Het Beste Idee van Westland' heeft Arling het gehele Westland laten meedenken in het vieren van het jubileumjaar. Ook namen we alle bijbehorende communicatiemiddelen zoals de website voor onze rekening.

Meer over dit project

Tendenz Kappers

Op een bijzondere wijze is het 75-jarige jubileum van Tendenz Kappers gevierd. De kapperswinkel heeft een marathon van 75 uur gehouden. Arling bedacht het concept, de communicatie en zorgde voor veel ophef in alle media.

Meer over dit project

Westland Marketing

De profillering van Westland Marketing met de campagne 'Inspired by Westland' heeft Arling met een succesvolle campagne gelanceerd. De Groene Invasie is tot ver buiten de regio bekend.

Meer over dit project

Bowling Westland

Bowling Westland saai? Bekijk de stoere bedrijfsfilm die gemaakt is door Arling, samen met de website en de huisstijl face-lift. Ook worden regelmatig guerrilla-acties ingezet die veel extra bekendheid opleveren.

Meer over dit project

Van Vliet Contrans

Om de Westlandse doelgroep voor te bereiden op de wisseling van de huisstijl, ontwikkelde Arling een introductiecampagne. We waren ook verantwoordelijk voor duurzaamheids- en personeelsverslagen en diverse communicatiemiddelen.

Meer over dit project

BEKIJK ALLE REFERENTIES